недеља, 15. фебруар 2015.

                      UGG Sunjalice ♥☻
Cao svima dobrodosli u moj novi post o Ugg sunjalicama, nadam se da ce vam se svideti ☻♥.
Pa da pocnemo...

#1
Ja mnogo volim UGG sunjalice sa slokicama tj. mnogo volim neobizne sunjalice...♥☻




Da pedivne su volela bih sve njih da imam! ♥☻
 #2
Takodje volim i neke klasicne UGG sunjalice...♥☻Evo nekih od njih...





One su jako udobne , dobre , tople i mekane obozavam da sam u njima.♥☻

 #3
Takodje mnogo volim sunjalice neobicnih boja i svakakih boja :D.☻♥...

Zar nisu predobre?☻♥
#4
Evo jos malo cudnih UGG sunjalica koje izgledaju jako zanimljivo...♥☻










Divne su.♥☻
I za kraj moje najlepse i najzanimljivije sunjalice sa biserima...
Jako su lepe!!!☻♥♥


To je bilo to od mene.nadam se da vam se svidelo.Ako zelite jos nesto od mene obavezno komentarisite!Ja cu se truditi da svaciji komentar poslusam i napravim post o njemu.!I ako zelite da radim post Q g A obavezno me pitajte na ask-u http://ask.fm/ehheja☻♥
Pozz...♥♥





















Нема коментара:

Постави коментар